Jak działa Multikarnet OK

Najczęściej zadawane pytania

1. Co to jest MULTIKARNET OK?
MULTIKARNET OK umożliwia korzystanie z szerokiej gamy obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie wybranego województwa lub kraju. Oferujemy dostęp do starannie wyselekcjonowanych placówek świadczących usługi poprawy zdrowia, urody i kondycji fizycznej bez konieczności stosowania kart i udostępniania swoich danych osobowych.
2. Dlaczego muszę podawać swój numer telefonu i adres e-mail?
Każdy Użytkownik MULTIKARNETU OK posiada indywidualne konto w systemie. Niezbędne jest podanie swojego numeru telefonu, gdyż na ten numer wysyłany jest kod OK PIN potrzebny do korzystania z usług obiektów posiadających terminal. Dodatkowo w niektórych obiektach wejścia odbywają się przez system SMS i weryfikacja Użytkownika następuje na podstawie jego numeru telefonu. Adres e-mail warto podać podczas rejestracji w systemie, gdyż ważne informacje od OK System Polska S.A. wysyłane są pocztą elektroniczną.
3. Jak opłacić MK?
Użytkownicy posiadający pakiet firmowy, proszeni są o kontakt z Biurem Obsługi Klienta bok@oksystem.pl, gdyż sposób płatności może różnić się w zależności od rodzaju współpracy.
4. Jaki jest czas oczekiwania na aktywację MK?
MULTIKARNET OK jest aktywny od wybranej daty zakupu, pod warunkiem, że zostały wykonane poniższe czynności:
  • przypisanie użytkownika do MULTIKARNETU OK
  • uiszczenie opłaty za MULTIKARNET OK
5. Czy dostanę kartę?
W odróżnieniu od firm świadczących podobne usługi na rynku, OK System nie oferuje kart magnetycznych. Wejścia do obiektów odbywają się przez terminal lub poprzez system SMS.
6. Do czego służy OK PIN?
Po opłaceniu MULTIKARNET OK każdy użytkownik otrzymuje SMSem kod OK PIN niezbędny przy pierwszej wizycie w obiekcie z terminalem. Pracownik recepcji wprowadza OK PIN a następnie Użytkownik trzykrotnie przykłada swój palec (sugerujemy wskazujący). Rejestracja jest jednorazowa i obejmuje wszystkie obiekty. OK PIN nie jest potrzebny do wejść przez SMS.
7. Kiedy wysyłać SMS?
Wiadomości SMS należy wysyłać nie wcześniej niż 15 minut przed planowanym wejściem na usługę.
8. Gdzie mogę sprawdzić dostępne obiekty?
Na stronie https://www.oksystem.pl/oferta/firmowymożna sprawdzić dostępne obiekt w ramach MULTIKARNETÓW OK dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych w postaci listy oraz mapy.
9. Wysłałem już SMS, ale chcę skorzystać z innej usługi. Co mogę zrobić?
W celu anulowania wejścia na daną usługę należy w ciągu 10 minut wysłać SMS o treści „rezygnuję”. Otrzymasz SMS zwrotny z informacją o anulowaniu wejścia. Po upływie 10 minut, anulowanie nie będzie możliwe.
10. Co oznacza limit wejść 2 lub 3 razy w tygodniu?
Limit wejść oznacza, iż z karnetu można skorzystać 2 lub 3 razy w tygodniu z dowolnej usługi z naszej oferty. Aktualizacja limitu karnetu odbywa się w nocy z niedzieli na poniedziałek oraz wraz z końcem miesiąca. Niewykorzystane wejścia nie przechodzą na następny tydzień ani miesiąc. UWAGA! Dla Klientów biznesowych dostępne są MULTIKARNETY OK bez limitu wejść.
11. Jak mogę sprawdzić ile wejść zostało mi do końca tygodnia?
Aby sprawdzić liczbę pozostałych wejść, jakie można wykorzystać w bieżącym okresie, należy wysłać SMS o treści „ile” na pod 661 000 556.
12. Jak odzyskać OK PIN?
W celu przypomnienia utraconego numeru OK PIN, należy wysłać wiadomość SMS o treści "OKPIN" pod numer 661 000 556.
Po chwili otrzymasz od nas SMS zwrotny z Twoim numerem OK PIN, dzięki któremu możesz się zarejestrować na terminalu OK.
13. Czy są dostępne pakiety dla osób indywidualnych?
Nie. Dostępna jest wyłącznie oferta dla firm.
14. Jaka jest minimalna liczba pracowników w firmie, która chce zamówić pakiety sportowe?
Firma powinna zatrudniać minimum 10 osób, które byłyby zainteresowane pakietami sportowymi.

Usługi

Jakie i gdzie?

Jak działa

Multikarnet OK

Kup

dla firmy

NOWE
PRODUKTY