Jak działa Multikarnet OK

Multikarnet OK

JAK KORZYSTAĆ

SMS Powitalny

Otrzymasz Twój unikalny kod OK PIN do rejestracji na terminalu oraz datę od kiedy Multikarnet OK będzie aktywny.*
* Korzystanie z Multiakrnetu przed datą podaną w wiadomości SMS nie jest możliwe.

Upewnij się!

Przed pierwszą próbą skorzystania prosimy upewnij się, że rozpoczął się okres aktywności Multikarnetu OK.

Gotowe

Jeżeli rozpoczął się okres ważności Multikarnetu OK możesz zacząć korzystać z naszych usług!

Sposoby identyfikacji

W ramach Multikarnetu OK możliwe są dwie metody identyfikacji Użytkowników:

terminal

Terminal

Jeżeli w obiekcie jest aktywny terminal nie używaj systemu SMS. Sprawdź jakie to proste!

wyslij sms

SMS

Jeżeli w obiekcie nie ma terminala (lub jest on nieaktywny) korzystaj z systemu SMS. Sprawdź jakie to proste!
* W przypadku niektórych Klientów biznesowych istnieją dodatkowe metody identyfikacji równorzędne z opisanymi powyżej. Obowiązujące instrukcje umieszczono na stronach internetowych dedykowanych tym Klientom i/lub przekazano Użytkownikom bezpośrednio.

Najczęściej zadawane pytania

1. Co to jest MULTIKARNET OK?
MULTIKARNET OK umożliwia korzystanie z szerokiej gamy obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie wybranego województwa lub kraju. Oferujemy dostęp do starannie wyselekcjonowanych placówek świadczących usługi poprawy zdrowia, urody i kondycji fizycznej bez konieczności stosowania kart i udostępniania swoich danych osobowych.
2. Dlaczego muszę podawać swój numer telefonu i adres e-mail?
Każdy Użytkownik MULTIKARNETU OK posiada indywidualne konto w systemie. Niezbędne jest podanie swojego numeru telefonu, gdyż na ten numer wysyłany jest kod OK PIN potrzebny do korzystania z usług obiektów posiadających terminal. Dodatkowo w niektórych obiektach wejścia odbywają się przez system SMS i weryfikacja Użytkownika następuje na podstawie jego numeru telefonu. Adres e-mail warto podać podczas rejestracji w systemie, gdyż ważne informacje od OK System Polska S.A. wysyłane są pocztą elektroniczną.
3. Jak opłacić MK?
Płatności za MULTIKARNETY OK dokonuje się z góry za każdy miesiąc lub za kwartał (w zależności od dokonanego wyboru), najpóźniej do 25 dnia miesiąca poprzedzającego korzystanie. Opłacenie MULTIKARNETÓW OK dla osób indywidualnych odbywa się poprzez stronę internetową, przez Przelewy 24. Firmy proszone są o kontakt indywidualny z Biurem Obsługi Klienta.
4. Jaki jest czas oczekiwania na aktywację MK?
MULTIKARNET OK jest aktywny od wybranej daty zakupu, pod warunkiem, że zostały wykonane poniższe czynności:
  • przypisanie użytkownika do MULTIKARNETU OK
  • uiszczenie opłaty za MULTIKARNET OK
5. Czy dostanę kartę?
W odróżnieniu od firm świadczących podobne usługi na rynku, OK System nie oferuje kart magnetycznych. Wejścia do obiektów odbywają się przez terminal lub poprzez system SMS.
6. Do czego służy OK PIN?
Po opłaceniu MULTIKARNET OK każdy użytkownik otrzymuje SMSem kod OK PIN niezbędny przy pierwszej wizycie w obiekcie z terminalem. Pracownik recepcji wprowadza OK PIN a następnie Użytkownik trzykrotnie przykłada swój palec (sugerujemy wskazujący). Rejestracja jest jednorazowa i obejmuje wszystkie obiekty. OK PIN nie jest potrzebny do wejść przez SMS.
7. Mam MULTIKARNET OK dla Klientów indywidualnych, spóźniłem się z zapłatą. Co teraz?
MULTIKARNET OK nie zostanie aktywowany do momentu zaksięgowania płatności w systemie OK. Prosimy o opłacenie MULTIKARNET OK oraz życzymy przyjemnego korzystania.
8. Dlaczego system naliczył mi inną kwotę do zapłaty niż opłata miesięczna?
Płatność za MULTIKARNET OK naliczana jest za pełny miesiąc. OK System daje możliwość zakupu karnetu od dowolnego dnia, więc w przypadku zamówienia karnetu z datą inną niż 1-szy dzień miesiąca naliczana jest opłata za kolejny pełny miesiąc plus za resztę miesiąca bieżącego.
9. Kiedy wysyłać SMS?
Wiadomości SMS należy wysyłać nie wcześniej niż 15 minut przed planowanym wejściem na usługę.
10. Gdzie mogę sprawdzić dostępne obiekty?
Na stronie http://www.oksystem.pl/ofertamożna sprawdzić dostępne obiekt w ramach MULTIKARNETÓW OK dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych w postaci listy oraz mapy.
11. Wysłałem już SMS, ale chcę skorzystać z innej usługi. Co mogę zrobić?
W celu anulowania wejścia na daną usługę należy w ciągu 10 minut wysłać SMS o treści „rezygnuję”. Otrzymasz SMS zwrotny z informacją o anulowaniu wejścia. Po upływie 10 minut, anulowanie nie będzie możliwe.
12. Co oznacza limit wejść 2 lub 3 razy w tygodniu?
Limit wejść oznacza, iż z karnetu można skorzystać 2 lub 3 razy w tygodniu z dowolnej usługi z naszej oferty. Aktualizacja limitu karnetu odbywa się w nocy z niedzieli na poniedziałek oraz wraz z końcem miesiąca. Niewykorzystane wejścia nie przechodzą na następny tydzień ani miesiąc. UWAGA! Dla Klientów biznesowych dostępne są MULTIKARNETY OK bez limitu wejść.
13. Jak mogę sprawdzić ile wejść zostało mi do końca tygodnia?
Aby sprawdzić liczbę pozostałych wejść, jakie można wykorzystać w bieżącym okresie, należy wysłać SMS o treści „ile” na pod 661 000 556.
14. Jak odzyskać OK PIN?
W celu przypomnienia utraconego numeru OK PIN, należy wysłać wiadomość SMS o treści "OKPIN" pod numer 661 000 556.
Po chwili otrzymasz od nas SMS zwrotny z Twoim numerem OK PIN, dzięki któremu możesz się zarejestrować na terminalu OK.

Rejestracja na terminalu

Rejestracja na terminalu
W celu rejestracji podczas pierwszego wejścia przy pomocy terminala OK zostaniesz poproszony przez pracownika recepcji o Twój OK PIN*.
* OK PIN został wysłany w wiadomości SMS na początku współpracy. Jeżeli utraciłeś OK PIN prosimy postępować zgodnie z instrukcjami w akapicie "PRZYPOMNIENIE OK PIN"
Trzykrotnie przyłóż palec do czytnika
Trzykrotnie przyłóż palec do czytnika (sugerujemy wskazujący). Od tej pory w obiektach, w których znajduje się terminal OK możesz korzystać z usług mając przy sobie jedynie swój palec!* Wystarczy, że raz przyłożysz go do terminala
* Wystarczy zarejestrować się tylko w jednym obiekcie, nasz system rozpozna Cię także na pozostałych terminalach. OK System Polska S.A. nie przechowuje pełnego obrazu odcisku palca, nasza baza danych jest zarejestrowana w GIODO.

Zanotowanie wejścia

Przyłóż palec do czytnika
W celu zanotowania wejścia przy pomocy terminala OK zostaniesz poproszony o jednokrotne przyłożenie palca do czytnika w celu identyfikacji.
Twoje wejście zostało zanotowane
Po pozytywnej identyfikacji pracownik recepcji wybierze usługę, z której chcesz skorzystać. Twoje wejście zostanie zanotowane. Życzymy przyjemnie spędzonego czasu!

Przypomnienie OK PIN

Wyślij SMS o treości OKPIN
W celu przypomnienia utraconego numeru OK PIN, należy wysłać wiadomość SMS* o treści "OKPIN" pod numer 661 000 556.
* Koszt SMS według taryfy operatora.
Twój OKPIN
Po chwili otrzymasz od nas SMS zwrotny z Twoim numerem OK PIN, dzięki któremu możesz się zarejestrować na terminalu OK.

Zanotowanie wejścia

Zanotowanie wejścia
W celu zanotowania wejścia przy pomocy systemu SMS należy wysłać wiadomość SMS* pod numer 661 000 556 w treść wpisując wyłącznie numer usługi, z której chcesz skorzystać.**
UWAGA!
Prosimy nie wysyłać wiadomości SMS w celu sprawdzenia aktywności Multikarnetu OK.
** Wiadomości SMS należy wysyłać nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem korzystania z usługi. Numery usług są dostępne na standach informacyjnych znajdujących się w obiektach.
* Koszt SMS według taryfy operatora.
Wiadomości SMS należy wysyłać z numeru zgłoszonego do OK System Polska S.A..
SMS potwierdzający wejście
Po chwili otrzymasz od nas SMS zwrotny, potwierdzający wejście. Pokaż go pracownikowi recepcji. Twoje wejście zostało zanotowane. Życzymy przyjemnie spędzonego czasu!

Przypomnienie OK PIN

Wyślij SMS o treości OKPIN
W celu przypomnienia utraconego numeru OK PIN, należy wysłać wiadomość SMS* o treści "OKPIN" pod numer 661 000 556.
* Koszt SMS według taryfy operatora.
Twój OKPIN
Po chwili otrzymasz od nas SMS zwrotny z Twoim numerem OK PIN, dzięki któremu możesz się zarejestrować na terminalu OK.

Usługi

Jakie i gdzie?

Jak działa

Multikarnet OK

Kup

dla siebie lub firmy

NOWE
PRODUKTY